Toteutamme vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille.
Kokemuksia & kuvia/Asiakastyytyväisyys
Meille asiakastyytyväisyys on ensiarvoisen tärkeää ja uusimman asiakastutkimuksemme perusteella olemme onnistuneet siinä erinomaisesti. Tulokset osoittavat, että Nastarakennuksen asiakastyytyväisyys on erittäin korkealla tasolla.
Uusin asiakastyytyväisyyskysely on toteutettu vuoden 2023 aikana valmistuneille kohteille Kaukovainion Kartanolle, Hiukkavaaran Välkkeelle ja Visselin Portille. Kyselyt toteutettiin 4.-17.12.2023. Kyselyistä saadun palautteen avulla pystymme kehittämään toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamaan laadun myös tulevissa kohteissamme.
Saimme kokonaisarvosanaksi asiakaspalvelullemme hyvän (4,3/5) sekä kokonaisarvosanaksi rakentamisen laadulle hyvän (4,3/5).
Saimme runsaasti positiivista palautetta mm. asuntojen hyvistä pohjaratkaisuista sekä toimivasta ja joustavasta muutostyöprosessista. Hyvä asiakaspalvelu ja nopea reagointi keräsivät kyselyyn vastanneilta kiitosta. Lisäksi laadukkaat asunnot ja huolellinen työnjälki vakuuttivat.
Arvostava palvelu myös ensiasunnon ostajia kohtaan (ei itsestäänselvyys)
Aito halu tehdä hyvää työtä: tämä näkyy niin myyntipalvelussa kuin rakennustyössä: esimerkiksi pientenkin virheiden tosissaan ottaminen ja joustava, ystävällinen ja luotettava palvelu kaikin puolin.
Olemme olleet tyytyväisiä palveluun ja avoimuuteen.
Asunto valmistui luvatussa ajassa ja työn jälki on todella hyvää.
Yhteydenpito ja kommunikointi toimii loistavasti. Aikataulut pitävät.
Projektin aikataulussa pysyminen. Suunnittelun ja toteutuksen laadukkuus hyvä.
Pohjaratkaisu erittäin toimiva ja tehokkaita neliöitä. Erittäin tilava parveke.
Pitkäjänteinen työ laadukkaan rakentamisen ja korkeatasoisen asiakaspalvelun eteen on selvästi tuottanut tulosta. Olemme toistuvasti saaneet asiakastyytyväisyyskyselyissä kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän. Meillä on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!